dinsdag 16 juni 2009

battledress

3 opmerkingen:

  1. Yes!!!! Quellie... waar heb je die gevonden?? Morgen een foto van mij met nieuwe jurk op fiets; hij is bijna af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is me dus wel mooi gelukt he! Met grote fluffy petticoat en azuurblauwe cirkeljurk fietsen door Amsterdam. Dat gaat best goed zolang hij niet omhoog flapt en je verblind en verstrikt in alle lagen stof ten val komt; verder heb ik een aantal bijna-ongelukken veroorzaakt omdat mensen hun ogen uitkeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha aloe vera, ik was het, mevrouw K. in de euforie over de vondst van het model wilde een fraaie tekst over de zeldzame ontmoeting van elegantie met fietsbaarheid in de stof niet meer over mijn lippen komen.
    kan je petticoat in serieproductie genomen worden, voor LM 2010?

    BeantwoordenVerwijderen