maandag 22 juni 2009

4 seasons in 1 day

Nieuwe slut T. heeft een rondje voor ons gemaakt; een kleine 70km in Broek in Waterland. Verder is er nog een newbie: C. met haar mooie Pinarello fixie, oudgediende N. en V. maken het kwartet compleet.
Koffie bij V, chitchat over fietsen, Mercier frame bewonderen, poes Smilla knuffelen en dan op pad..

T. leidt ons via het pontje bij CS naar eindeloos lang glad asfalt langs water, veel tegenwind om mee te beginnen, later draaien zon en wind, zien we een regenhoos op ons af komen en heel even worden we zelf nat. Schuilen onder een boom bij een onbemand kraampje waar boekjes over een fietstocht naar Santiage de Compostela worden verkocht, geld in de brievenbus aub. De hele dag spectaculair mooi licht, grote wolkenluchten, de prachtige ruimte van Noord Holland.

Ik ben blij dat ik een week die qua stemmingen net zo heftig en afwisselend was als het weer op deze zondag er keihard uit kon fietsen. En blij met de nieuwe leden!!

Een perfecte dag afgesloten met een maal van de laatste asperges van dit seizoen, yum.

3 opmerkingen:

  1. was een mooie dag! leuke slutz. hoe je het omschreven hebt, is ook hoe ik het evaren hebt. fixie vanochtendgepoets, benen goed. tot snel. c.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sounds fantastic, crew! volgende keer ga ik absoluut mee :) Sal xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. splendid trip, crew! volgende keer ben ik zeker van de partij :) S xx

    BeantwoordenVerwijderen