maandag 14 september 2009

Sechseichen


Sechseichen heet het woud tussen het Limburgse Vlodorp, residentie van de Maharaji, en Oberkrüchten. Terwijl ik de tweede lekke band verving op een grasveldje tussen rijwiel- en ruiterpad werd ik bezocht door maar liefst 3 jeugdige Reiterinnen, de een nog wulpser dan de andere. Ze hielden halt om op uitdagende toon te informeren hoe het met mijn ros ging. Bij de tweede, een pronte moffette op een afgeragde bastaard-merrie die indruk wekte dat ze niet alleen paarden graag bereed, ontaardde het gemütliche keuvelen in steeds gewaagder innuendo, tot helass de volgende zo mogelijk nog wulpsere Mädel op haar knol het pad kwam afsukkelen. Deze was zelfs in een heuse cowboy outfit (wildleder Hose met franjes, western hoed) gehuld. Geile Sache. Dit alles gebeurde binnen een tijdspanne van zo’n 10 minuten. Ik werd van de weeromstuit zo hitsig dat ik me genoodzaakt zag me terug te trekken in de bosschages om mezelf ontuchtig te beroeren, maar plots moest ik hevig poepen. Gelukkig had ik een halve rol wc-papier meegenomen uit hotel See Park Janssen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten